Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2025» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.chelmza.pl

Treść strony

Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej

Jednostka prowadząca sprawę:

Wydział Spraw Społecznych i Obywatelskich
adres: ul. Gen. Józefa Hallera 2, 
telefony: 56/675 20 17,  56/639 23 55;
e-mail: ewidencjaludnosci@chelmza.pl      

Podstawa prawna 
- art. 35 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2025 r., poz. 274),
- rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 2070).
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572), 
-  ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023 r., poz. 2111ze zm.).

I. Dokumenty od wnioskodawcy
1. Wniosek w sprawie wymeldowania osoby.
2. Załączniki: 
- dokumenty potwierdzające aktualny stan prawny posesji lub lokalu (decyzje, akty notarialne, przydziały, wypisy z ksiąg wieczystych, umowy, orzeczenia sądowe: o eksmisji, o sposobie korzystania z mieszkania).

II. Wymagane opłaty
Opłata skarbowa za wydaną decyzję - 10 zł.
Obowiązek wniesienia opłaty powstaje z chwilą złożenia wniosku:
- płatne przelewem na nr konta: 
Bank Spółdzielczy w Brodnicy Oddział w Chełmży
nr konta: 10 9484 1017 2600 0232 3626 0003;  
lub w kasie  Urzędu Miasta Chełmży przy ul. Gen. Józefa Hallera 2.

III. Termin i tryb realizacji odpowiedzi
Decyzja administracyjna do 30 dni od dnia złożenia wniosku, w sprawach szczególnie skomplikowanych do 60 dni od dnia złożenia wniosku. 

IV. Jednostka odpowiedzialna

Ewidencji Ludności
pok. 13,
telefony: 56/675 20 17, 56/639 23 55

V. Tryb odwoławczy
Odwołanie do Wojewody Kujawsko - Pomorskiego za pośrednictwem Burmistrza Miasta Chełmży w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.

VI. Uwagi
Wniosek w sprawie wymeldowania można złożyć osobiście, pisemnie przez pełnomocnika lub w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym na platformie ePUAP (www.epuap.gov.pl). W tym celu należy wybrać organ, do którego kierujemy wniosek (Urząd Miasta Chełmży), dołączyć pismo oraz załączniki, podpisać profilem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym i przesłać na adres Urzędu Miasta Chełmży /45cyp0w8pf/skrytka lub /45cyp0w8pf/SkrytkaESP

drukuj (Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Sylwia Piątkowska
    data wytworzenia: 2025-03-11
  • opublikował: Administrator - UM Chełmża
    data publikacji: 2012-12-21 12:03
  • zmodyfikował: Jarosław Smyczyński
    ostatnia modyfikacja: 2025-03-11 13:07

Klauzula informacyjna

  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Sylwia Piątkowska
      data wytworzenia: 2025-03-11
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2025-03-11 13:09

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Sylwia Piątkowska
    data wytworzenia: 2025-03-11
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2025-03-11 13:08

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 16122
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2025-03-11 13:10:03