Odnośniki
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.chelmza.pl
Treść strony
Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej
Jednostka prowadząca sprawę:
Wydział Spraw Społecznych i Obywatelskich
adres: ul. Gen. Józefa Hallera 2,
telefony: 56/675 20 17, 56/639 23 55;
e-mail: ewidencjaludnosci@chelmza.pl
Podstawa prawna
- art. 35 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2025 r., poz. 274),
- rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 2070).
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572),
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023 r., poz. 2111ze zm.).
I. Dokumenty od wnioskodawcy
1. Wniosek w sprawie wymeldowania osoby.
2. Załączniki:
- dokumenty potwierdzające aktualny stan prawny posesji lub lokalu (decyzje, akty notarialne, przydziały, wypisy z ksiąg wieczystych, umowy, orzeczenia sądowe: o eksmisji, o sposobie korzystania z mieszkania).
II. Wymagane opłaty
Opłata skarbowa za wydaną decyzję - 10 zł.
Obowiązek wniesienia opłaty powstaje z chwilą złożenia wniosku:
- płatne przelewem na nr konta:
Bank Spółdzielczy w Brodnicy Oddział w Chełmży
nr konta: 10 9484 1017 2600 0232 3626 0003;
lub w kasie Urzędu Miasta Chełmży przy ul. Gen. Józefa Hallera 2.
III. Termin i tryb realizacji odpowiedzi
Decyzja administracyjna do 30 dni od dnia złożenia wniosku, w sprawach szczególnie skomplikowanych do 60 dni od dnia złożenia wniosku.
IV. Jednostka odpowiedzialna
Ewidencji Ludności
pok. 13,
telefony: 56/675 20 17, 56/639 23 55
V. Tryb odwoławczy
Odwołanie do Wojewody Kujawsko - Pomorskiego za pośrednictwem Burmistrza Miasta Chełmży w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
VI. Uwagi
Wniosek w sprawie wymeldowania można złożyć osobiście, pisemnie przez pełnomocnika lub w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym na platformie ePUAP (www.epuap.gov.pl). W tym celu należy wybrać organ, do którego kierujemy wniosek (Urząd Miasta Chełmży), dołączyć pismo oraz załączniki, podpisać profilem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym i przesłać na adres Urzędu Miasta Chełmży /45cyp0w8pf/skrytka lub /45cyp0w8pf/SkrytkaESP
drukuj (Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Sylwia Piątkowskadata wytworzenia: 2025-03-11
- opublikował: Administrator - UM Chełmżadata publikacji: 2012-12-21 12:03
- zmodyfikował: Jarosław Smyczyńskiostatnia modyfikacja: 2025-03-11 13:07
Klauzula informacyjna
- Klauzula informacyjna (PDF) 118.98kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Sylwia Piątkowskadata wytworzenia: 2025-03-11
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2025-03-11 13:09
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Sylwia Piątkowskadata wytworzenia: 2025-03-11
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2025-03-11 13:08