Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiącgrudzień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.chelmza.pl

Treść strony

Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025 – GKM.271.1.14.2022

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO CHEŁMŻA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 2

1.5.2.) Miejscowość: Chełmża

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 675 22 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.chelmza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.chelmza.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edd9b019-29d6-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329258/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01 12:33

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004669/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Zimowe utrzymanie Gminy Miasta Chełmża w trzech sezonach zimowych: 2022-2023, 2023- 2024 i 2024 - 2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.bip.chelmza.pl/1532,zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in.: Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 – 2 niniejszej SWZ (odpowiednio: Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami i Sposób oraz termin składania ofert) oraz w rozdziale II podrozdziale 11 niniejszej SWZ (Sposób przygotowania ofert).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in.: Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKM.271.1.14.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

  1. a) Przedmiot zamówienia zadania stanowi zimowe utrzymanie ulic, placów i chodników gminnych zlokalizowanych na terenie miasta Chełmży w trzech sezonach zimowych, tj. 2022-2023, 2023-2024, 2024-2025.
    Czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg obejmują:
    - odśnieżanie ulic, placów i chodników,
    - uszarstnianie ulic placów i chodników,
    - usuwanie śliskości ulic, placów i chodników,
    - wywożenie śniegu,
    - przejazd ze średnią prędkością dla pługa 25-35 km/ godzinę.
    Uwaga!
    - Wszelkie materiały, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, takie jak piasek i sól drogową zapewnia Wykonawca.
    - Nie przewiduje się wymaganego okresu gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia.
    - Całość usługi należy wykonać zgodnie z dokumentacją przetargową oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym przy zachowaniu szczególnej staranności.
    - Zamawiający zastrzega sobie aktywny udział swojego przedstawiciela na każdym etapie prac związanych z akcją zimową, w celu sprawowania bieżącej kontroli nad prawidłowością wykonania przedmiotu zamówi

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in.: Ocenie zostaną poddane cena oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia obliczona przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, czas reakcji i termin płatności.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e, zgodnie z poniższym:
d) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
d1) wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert) minimum jedną usługę, polegającą na zimowym utrzymaniu (w tym obejmującą lub między innymi obejmującą odśnieżanie i/lub uszarstnianie i/lub usuwanie śliskości i/lub wywożenie śniegu) dróg i/lub ulic i/lub placów i/lub chodników o wartości co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy i 00/100 zł).
d2) dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia publicznego sprzętem (do odśnieżania), który posłuży do wykonania tego typu usług (odśnieżanie dróg, ulic i placów) i zapewni ich prawidłowe zrealizowanie na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu, w tym minimum następującym sprzętem:
a. ciągnik z pługiem - 2 sztuki,
b. piast - 1 sztuka,
c. mały ciągnik o masie do 1 tony z pługiem lub pojazd równoważny - 1 sztuka.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58–60 ustawy Pzp). W takim przypadku: - Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga -Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy obowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. -Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Powyższe oznacza, że warunki udziału w postępowaniu wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać łącznie, za wyjątkiem sytuacji wskazanych w art. 117 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym w szczególności z załącznikiem nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-09 07:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę, dalej „wniosek” za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-08

drukuj (Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025 – GKM.271.1.14.2022)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-09-01
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2022-09-01 13:49

Załączniki - Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025 – GKM.271.1.14.2022

drukuj (Załączniki - Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025 – GKM.271.1.14.2022)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-09-01
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2022-09-01 13:50

INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA: Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025 – GKM.271.1.14.2022

Chełmża, dn. 9 września 2022 r.

Zamawiający:

GMINA MIASTA CHEŁMŻA

87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2

tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22

NIP 8792582481 REGON 871118690

 

INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA

dotyczy zadania pn.: Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025 – nr referencyjny GKM.271.1.14.2022

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 1 200 000,00 zł brutto w całym okresie realizacji (słownie: dwa miliony i 00/100 zł).

Burmistrz Miasta

(-) Jerzy Czerwiński

drukuj (INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA: Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025 – GKM.271.1.14.2022)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-09-09
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2022-09-09 08:50

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT: Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025 – GKM.271.1.14.2022

Chełmża, dn. 9 września 2022 r.

Zamawiający:

GMINA MIASTA CHEŁMŻA

87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2

tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22

NIP 8792582481 REGON 871118690

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

dotyczy zadania pn.: Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025 – nr referencyjny GKM.271.1.14.2022

Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że w postępowaniu (na skrytkę ePUAP Gminy Miasta Chełmży) wpłynęły następujące oferty:

Numer oferty

Wykonawca

Cena/ koszt (całkowita, kwota brutto w PLN), tj. Zestawienie cen jednostkowych na sezon zimowy w latach 2022-2023 wg zakresu prac

Czas reakcji (w minutach)

Termin płatności (w dniach)

1

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., ul. Toruńska 1, 87-140 Chełmża

 

 

1.    Miesięczna opłata ryczałtowa za dyspozycyjność ludzi i sprzętu do pełnienia zadań związanych z zimowym utrzymaniem miasta oraz za bieżącą kontrolę jego stanu* 21600,00 zł

2.    Stawka godzinowa za odśnieżanie ulic sprzętem mechanicznym 378,00 zł

3.    Stawka godzinowa za posypywanie ulic piaskiem z solą (mieszanka min. 15%) przez sprzęt mechaniczny 702,00 zł

4.    Stawka godzinowa za odśnieżanie i posypywanie ulic z piaskiem z solą (mieszanka min. 15%) przez sprzęt mechanicznym 756,00 zł

5.    Stawka godzinowa za pracę pracowników fizycznych przy odśnieżaniu i posypywaniu pisakiem z solą chodników (w stawce należy uwzględnić mieszankę min. 15%) 86,40 zł

6.    Stawka godzinowa za pracy solarki – posypywanie samą solą 972,00 zł

7.    Stawka za wywiezienie 1m3 śniegu na odległość do 3 km wraz z załadunkiem i wyładunkiem 8,64 zł

8.    Stawka godzinowa pracy małego ciągnika o masie do 1 tony z pługiem lub pojazdu równoważnego 270,00 zł

 

60 minut

30 dni

2

F.H.U. JOSEF Omiotek Mariusz, Grzywna 125A, 87-140 Chełmża

 

1.    Miesięczna opłata ryczałtowa za dyspozycyjność ludzi i sprzętu do pełnienia zadań związanych z zimowym utrzymaniem miasta oraz za bieżącą kontrolę jego stanu* 20995,20 zł

2.    Stawka godzinowa za odśnieżanie ulic sprzętem mechanicznym 199,80 zł

3.    Stawka godzinowa za posypywanie ulic piaskiem z solą (mieszanka min. 15%) przez sprzęt mechaniczny 399,60 zł

4.    Stawka godzinowa za odśnieżanie i posypywanie ulic z piaskiem z solą (mieszanka min. 15%) przez sprzęt mechanicznym 429,84 zł

5.    Stawka godzinowa za pracę pracowników fizycznych przy odśnieżaniu i posypywaniu pisakiem z solą chodników (w stawce należy uwzględnić mieszankę min. 15%) 54,00 zł

6.    Stawka godzinowa za pracy solarki – posypywanie samą solą 399,60 zł

7.    Stawka za wywiezienie 1m3 śniegu na odległość do 3 km wraz z załadunkiem i wyładunkiem 5,40 zł

8.    Stawka godzinowa pracy małego ciągnika o masie do 1 tony z pługiem lub pojazdu równoważnego 159,84 zł

 

60 minut

30 dni

Burmistrz Miasta

(-) Jerzy Czerwiński

drukuj (INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT: Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025 – GKM.271.1.14.2022)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-09-09
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2022-09-09 11:38

SPROSTOWANIE INFORMACJI O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA: Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025 – GKM.271.1.14.2022

Chełmża, dn. 12 września 2022 r.

Zamawiający:

GMINA MIASTA CHEŁMŻA

87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2

tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22

NIP 8792582481 REGON 871118690

 

SPROSTOWANIE INFORMACJI O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA

dotyczy zadania pn.: Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025 – nr referencyjny GKM.271.1.14.2022

Zamawiający dokonuje sprostowania treści „INFORMACJI O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA” w zakresie podanej słownie kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 1 200 000,00 zł brutto w całym okresie realizacji (słownie: milion dwieście tysięcy i 00/100 zł).

B U R M I S T R Z

wz.

mgr Marek Kuffel

(z-ca Burmistrza)

drukuj (SPROSTOWANIE INFORMACJI O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA: Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025 – GKM.271.1.14.2022)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-09-12
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2022-09-12 11:45

WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ: Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025 – GKM.271.1.14.2022

Chełmża, dn. 21 października 2022 r.

Zamawiający:

GMINA MIASTA CHEŁMŻA

87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2

tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22

NIP 8792582481 REGON 871118690

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

dotyczy zadania pn.: Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025 – nr referencyjny GKM.271.1.14.2022

Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę nr 2, złożoną przez Wykonawcę F.H.U. JOSEF Omiotek Mariusz, Grzywna 125A, 87-140 Chełmża

Ranking złożonych ofert:

Numer oferty

Wykonawca

Kryterium 1

Cena brutto (jednostkowa)

Wartość z oferty

Kryterium 1

Cena oferty –

waga 60,00 %

przyznana punktacja

Kryterium 2

Czas reakcji (w minutach)

Kryterium

Czas reakcji –

waga 30,00 %

przyznana punktacja

Kryterium 3

Termin płatności (w dniach)

Kryterium

Termin płatności –

waga 10,00 %

przyznana punktacja

Łączna punktacja

1

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., ul. Toruńska 1, 87-140 Chełmża

 

 

1.    Miesięczna opłata ryczałtowa za dyspozycyjność ludzi i sprzętu do pełnienia zadań związanych z zimowym utrzymaniem miasta oraz za bieżącą kontrolę jego stanu* 21600,00 zł

2.    Stawka godzinowa za odśnieżanie ulic sprzętem mechanicznym 378,00 zł

3.    Stawka godzinowa za posypywanie ulic piaskiem z solą (mieszanka min. 15%) przez sprzęt mechaniczny 702,00 zł

4.    Stawka godzinowa za odśnieżanie i posypywanie ulic z piaskiem z solą (mieszanka min. 15%) przez sprzęt mechanicznym 756,00 zł

5.    Stawka godzinowa za pracę pracowników fizycznych przy odśnieżaniu i posypywaniu pisakiem z solą chodników (w stawce należy uwzględnić mieszankę min. 15%) 86,40 zł

6.    Stawka godzinowa za pracy solarki – posypywanie samą solą 972,00 zł

7.    Stawka za wywiezienie 1m3 śniegu na odległość do 3 km wraz z załadunkiem i wyładunkiem 8,64 zł

8.    Stawka godzinowa pracy małego ciągnika o masie do 1 tony z pługiem lub pojazdu równoważnego 270,00 zł

 

 

19,44

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2,64

 

 

 

 

6,83

 

 

 

 

 

 

2,84

 

 

 

 

 

 

 

6,25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,82

 

 

 

1,25

 

 

 

 

 

 

2,37

 

 

 

 

 

Razem w danym kryterium: 42,45

 

60 minut

 

30,00

 

30 dni

 

10,00

 

82,45

2

F.H.U. JOSEF Omiotek Mariusz, Grzywna 125A, 87-140 Chełmża

 

1.    Miesięczna opłata ryczałtowa za dyspozycyjność ludzi i sprzętu do pełnienia zadań związanych z zimowym utrzymaniem miasta oraz za bieżącą kontrolę jego stanu* 20995,20 zł

2.    Stawka godzinowa za odśnieżanie ulic sprzętem mechanicznym 199,80 zł

3.    Stawka godzinowa za posypywanie ulic piaskiem z solą (mieszanka min. 15%) przez sprzęt mechaniczny 399,60 zł

4.    Stawka godzinowa za odśnieżanie i posypywanie ulic z piaskiem z solą (mieszanka min. 15%) przez sprzęt mechanicznym 429,84 zł

5.    Stawka godzinowa za pracę pracowników fizycznych przy odśnieżaniu i posypywaniu pisakiem z solą chodników (w stawce należy uwzględnić mieszankę min. 15%) 54,00 zł

6.    Stawka godzinowa za pracy solarki – posypywanie samą solą 399,60 zł

7.    Stawka za wywiezienie 1m3 śniegu na odległość do 3 km wraz z załadunkiem i wyładunkiem 5,40 zł

8.    Stawka godzinowa pracy małego ciągnika o masie do 1 tony z pługiem lub pojazdu równoważnego 159,84 zł

 

 

0,2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,05

 

 

 

 

0,12

 

 

 

 

 

 

0,05

 

 

 

 

 

 

 

0,1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,02

 

 

 

0,02

 

 

 

 

 

 

0,04

 

 

 

 

 

Razem w danym kryterium: 60,00

 

60 minut

 

30,00

 

30 dni

 

10,00

 

100,00

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty: Oferta wybranego Wykonawcy spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, tj. cena oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia obliczona przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, czas reakcji i termin płatności.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX PZP.

 

 

/-/ B U R M I S T R Z

                                                                                                                                                                                    

mgr Jerzy Czerwiński

 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-10-21
  • opublikował: Paweł Zdrojewski
    data publikacji: 2022-10-21 14:01

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Małgorzata Karpińska, Biuro Rady Miejskiej, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 43
Jarosław Smyczyński, Wydział Organizacyjny, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 34

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 1840333
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-12-19 12:56:52