Odnośniki
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.chelmza.pl
Treść strony
Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025 – GKM.271.1.14.2022
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO CHEŁMŻA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 2
1.5.2.) Miejscowość: Chełmża
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 675 22 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.chelmza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.chelmza.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edd9b019-29d6-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329258/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01 12:33
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004669/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Zimowe utrzymanie Gminy Miasta Chełmża w trzech sezonach zimowych: 2022-2023, 2023- 2024 i 2024 - 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.bip.chelmza.pl/1532,zamowienia-publiczne
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in.: Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 – 2 niniejszej SWZ (odpowiednio: Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami i Sposób oraz termin składania ofert) oraz w rozdziale II podrozdziale 11 niniejszej SWZ (Sposób przygotowania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in.: Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKM.271.1.14.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- a) Przedmiot zamówienia zadania stanowi zimowe utrzymanie ulic, placów i chodników gminnych zlokalizowanych na terenie miasta Chełmży w trzech sezonach zimowych, tj. 2022-2023, 2023-2024, 2024-2025.
Czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg obejmują:
- odśnieżanie ulic, placów i chodników,
- uszarstnianie ulic placów i chodników,
- usuwanie śliskości ulic, placów i chodników,
- wywożenie śniegu,
- przejazd ze średnią prędkością dla pługa 25-35 km/ godzinę.
Uwaga!
- Wszelkie materiały, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, takie jak piasek i sól drogową zapewnia Wykonawca.
- Nie przewiduje się wymaganego okresu gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia.
- Całość usługi należy wykonać zgodnie z dokumentacją przetargową oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym przy zachowaniu szczególnej staranności.
- Zamawiający zastrzega sobie aktywny udział swojego przedstawiciela na każdym etapie prac związanych z akcją zimową, w celu sprawowania bieżącej kontroli nad prawidłowością wykonania przedmiotu zamówi
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in.: Ocenie zostaną poddane cena oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia obliczona przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, czas reakcji i termin płatności.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e, zgodnie z poniższym:
d) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
d1) wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert) minimum jedną usługę, polegającą na zimowym utrzymaniu (w tym obejmującą lub między innymi obejmującą odśnieżanie i/lub uszarstnianie i/lub usuwanie śliskości i/lub wywożenie śniegu) dróg i/lub ulic i/lub placów i/lub chodników o wartości co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy i 00/100 zł).
d2) dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia publicznego sprzętem (do odśnieżania), który posłuży do wykonania tego typu usług (odśnieżanie dróg, ulic i placów) i zapewni ich prawidłowe zrealizowanie na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu, w tym minimum następującym sprzętem:
a. ciągnik z pługiem - 2 sztuki,
b. piast - 1 sztuka,
c. mały ciągnik o masie do 1 tony z pługiem lub pojazd równoważny - 1 sztuka.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58–60 ustawy Pzp). W takim przypadku: - Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga -Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy obowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. -Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Powyższe oznacza, że warunki udziału w postępowaniu wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać łącznie, za wyjątkiem sytuacji wskazanych w art. 117 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym w szczególności z załącznikiem nr 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-09 07:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę, dalej „wniosek” za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-09 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-08
drukuj (Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025 – GKM.271.1.14.2022)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-09-01
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-09-01 13:49
Załączniki - Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025 – GKM.271.1.14.2022
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-09-01
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-09-01 13:51
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-09-01
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-09-01 13:51
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-09-01
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-09-01 13:51
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-09-01
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-09-01 13:51
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-09-01
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-09-01 13:51
drukuj (Załączniki - Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025 – GKM.271.1.14.2022)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-09-01
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-09-01 13:50
INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA: Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025 – GKM.271.1.14.2022
Chełmża, dn. 9 września 2022 r.
Zamawiający:
GMINA MIASTA CHEŁMŻA
87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2
tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22
NIP 8792582481 REGON 871118690
INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
dotyczy zadania pn.: Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025 – nr referencyjny GKM.271.1.14.2022
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 1 200 000,00 zł brutto w całym okresie realizacji (słownie: dwa miliony i 00/100 zł).
Burmistrz Miasta
(-) Jerzy Czerwiński
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-09-09
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-09-09 08:50
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT: Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025 – GKM.271.1.14.2022
Chełmża, dn. 9 września 2022 r.
Zamawiający:
GMINA MIASTA CHEŁMŻA
87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2
tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22
NIP 8792582481 REGON 871118690
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
dotyczy zadania pn.: Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025 – nr referencyjny GKM.271.1.14.2022
Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że w postępowaniu (na skrytkę ePUAP Gminy Miasta Chełmży) wpłynęły następujące oferty:
Numer oferty |
Wykonawca |
Cena/ koszt (całkowita, kwota brutto w PLN), tj. Zestawienie cen jednostkowych na sezon zimowy w latach 2022-2023 wg zakresu prac |
Czas reakcji (w minutach) |
Termin płatności (w dniach) |
1 |
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., ul. Toruńska 1, 87-140 Chełmża
|
1. Miesięczna opłata ryczałtowa za dyspozycyjność ludzi i sprzętu do pełnienia zadań związanych z zimowym utrzymaniem miasta oraz za bieżącą kontrolę jego stanu* 21600,00 zł 2. Stawka godzinowa za odśnieżanie ulic sprzętem mechanicznym 378,00 zł 3. Stawka godzinowa za posypywanie ulic piaskiem z solą (mieszanka min. 15%) przez sprzęt mechaniczny 702,00 zł 4. Stawka godzinowa za odśnieżanie i posypywanie ulic z piaskiem z solą (mieszanka min. 15%) przez sprzęt mechanicznym 756,00 zł 5. Stawka godzinowa za pracę pracowników fizycznych przy odśnieżaniu i posypywaniu pisakiem z solą chodników (w stawce należy uwzględnić mieszankę min. 15%) 86,40 zł 6. Stawka godzinowa za pracy solarki – posypywanie samą solą 972,00 zł 7. Stawka za wywiezienie 1m3 śniegu na odległość do 3 km wraz z załadunkiem i wyładunkiem 8,64 zł 8. Stawka godzinowa pracy małego ciągnika o masie do 1 tony z pługiem lub pojazdu równoważnego 270,00 zł
|
60 minut |
30 dni |
2 |
F.H.U. JOSEF Omiotek Mariusz, Grzywna 125A, 87-140 Chełmża |
1. Miesięczna opłata ryczałtowa za dyspozycyjność ludzi i sprzętu do pełnienia zadań związanych z zimowym utrzymaniem miasta oraz za bieżącą kontrolę jego stanu* 20995,20 zł 2. Stawka godzinowa za odśnieżanie ulic sprzętem mechanicznym 199,80 zł 3. Stawka godzinowa za posypywanie ulic piaskiem z solą (mieszanka min. 15%) przez sprzęt mechaniczny 399,60 zł 4. Stawka godzinowa za odśnieżanie i posypywanie ulic z piaskiem z solą (mieszanka min. 15%) przez sprzęt mechanicznym 429,84 zł 5. Stawka godzinowa za pracę pracowników fizycznych przy odśnieżaniu i posypywaniu pisakiem z solą chodników (w stawce należy uwzględnić mieszankę min. 15%) 54,00 zł 6. Stawka godzinowa za pracy solarki – posypywanie samą solą 399,60 zł 7. Stawka za wywiezienie 1m3 śniegu na odległość do 3 km wraz z załadunkiem i wyładunkiem 5,40 zł 8. Stawka godzinowa pracy małego ciągnika o masie do 1 tony z pługiem lub pojazdu równoważnego 159,84 zł
|
60 minut |
30 dni |
Burmistrz Miasta
(-) Jerzy Czerwiński
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-09-09
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-09-09 11:38
SPROSTOWANIE INFORMACJI O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA: Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025 – GKM.271.1.14.2022
Chełmża, dn. 12 września 2022 r.
Zamawiający:
GMINA MIASTA CHEŁMŻA
87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2
tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22
NIP 8792582481 REGON 871118690
SPROSTOWANIE INFORMACJI O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
dotyczy zadania pn.: Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025 – nr referencyjny GKM.271.1.14.2022
Zamawiający dokonuje sprostowania treści „INFORMACJI O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA” w zakresie podanej słownie kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 1 200 000,00 zł brutto w całym okresie realizacji (słownie: milion dwieście tysięcy i 00/100 zł).
B U R M I S T R Z
wz.
mgr Marek Kuffel
(z-ca Burmistrza)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-09-12
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-09-12 11:45
WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ: Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025 – GKM.271.1.14.2022
Chełmża, dn. 21 października 2022 r.
Zamawiający:
GMINA MIASTA CHEŁMŻA
87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2
tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22
NIP 8792582481 REGON 871118690
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
dotyczy zadania pn.: Zimowe utrzymanie miasta w latach 2022-2025 – nr referencyjny GKM.271.1.14.2022
Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę nr 2, złożoną przez Wykonawcę F.H.U. JOSEF Omiotek Mariusz, Grzywna 125A, 87-140 Chełmża
Ranking złożonych ofert:
Numer oferty |
Wykonawca |
Kryterium 1 Cena brutto (jednostkowa) Wartość z oferty |
Kryterium 1 Cena oferty – waga 60,00 % przyznana punktacja |
Kryterium 2 Czas reakcji (w minutach) |
Kryterium Czas reakcji – waga 30,00 % przyznana punktacja |
Kryterium 3 Termin płatności (w dniach) |
Kryterium Termin płatności – waga 10,00 % przyznana punktacja |
Łączna punktacja |
1 |
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., ul. Toruńska 1, 87-140 Chełmża
|
1. Miesięczna opłata ryczałtowa za dyspozycyjność ludzi i sprzętu do pełnienia zadań związanych z zimowym utrzymaniem miasta oraz za bieżącą kontrolę jego stanu* 21600,00 zł 2. Stawka godzinowa za odśnieżanie ulic sprzętem mechanicznym 378,00 zł 3. Stawka godzinowa za posypywanie ulic piaskiem z solą (mieszanka min. 15%) przez sprzęt mechaniczny 702,00 zł 4. Stawka godzinowa za odśnieżanie i posypywanie ulic z piaskiem z solą (mieszanka min. 15%) przez sprzęt mechanicznym 756,00 zł 5. Stawka godzinowa za pracę pracowników fizycznych przy odśnieżaniu i posypywaniu pisakiem z solą chodników (w stawce należy uwzględnić mieszankę min. 15%) 86,40 zł 6. Stawka godzinowa za pracy solarki – posypywanie samą solą 972,00 zł 7. Stawka za wywiezienie 1m3 śniegu na odległość do 3 km wraz z załadunkiem i wyładunkiem 8,64 zł 8. Stawka godzinowa pracy małego ciągnika o masie do 1 tony z pługiem lub pojazdu równoważnego 270,00 zł
|
19,44
2,64
6,83
2,84
6,25
0,82
1,25
2,37
Razem w danym kryterium: 42,45 |
60 minut |
30,00 |
30 dni |
10,00 |
82,45 |
2 |
F.H.U. JOSEF Omiotek Mariusz, Grzywna 125A, 87-140 Chełmża |
1. Miesięczna opłata ryczałtowa za dyspozycyjność ludzi i sprzętu do pełnienia zadań związanych z zimowym utrzymaniem miasta oraz za bieżącą kontrolę jego stanu* 20995,20 zł 2. Stawka godzinowa za odśnieżanie ulic sprzętem mechanicznym 199,80 zł 3. Stawka godzinowa za posypywanie ulic piaskiem z solą (mieszanka min. 15%) przez sprzęt mechaniczny 399,60 zł 4. Stawka godzinowa za odśnieżanie i posypywanie ulic z piaskiem z solą (mieszanka min. 15%) przez sprzęt mechanicznym 429,84 zł 5. Stawka godzinowa za pracę pracowników fizycznych przy odśnieżaniu i posypywaniu pisakiem z solą chodników (w stawce należy uwzględnić mieszankę min. 15%) 54,00 zł 6. Stawka godzinowa za pracy solarki – posypywanie samą solą 399,60 zł 7. Stawka za wywiezienie 1m3 śniegu na odległość do 3 km wraz z załadunkiem i wyładunkiem 5,40 zł 8. Stawka godzinowa pracy małego ciągnika o masie do 1 tony z pługiem lub pojazdu równoważnego 159,84 zł
|
0,2
0,05
0,12
0,05
0,1
0,02
0,02
0,04
Razem w danym kryterium: 60,00 |
60 minut |
30,00 |
30 dni |
10,00 |
100,00 |
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty: Oferta wybranego Wykonawcy spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, tj. cena oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia obliczona przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, czas reakcji i termin płatności.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX PZP.
/-/ B U R M I S T R Z
mgr Jerzy Czerwiński
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-10-21
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2022-10-21 14:01
Opis strony
Jarosław Smyczyński, Wydział Organizacyjny, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 34