Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiącgrudzień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.chelmza.pl

Treść strony

Utrzymanie dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chełmży w latach 2023-2024 – GKM.271.1.23.2022

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg gminnych w latach 2023 -2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO CHEŁMŻA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 2

1.5.2.) Miejscowość: Chełmża

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 675 22 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.chelmza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.chelmza.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg gminnych w latach 2023 -2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ea4434e-6c9b-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00458654/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25 09:58

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004669/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Bieżące utrzymanie dróg gminnych w latach 2023 -2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.bip.chelmza.pl/1532,zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in.: Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 – 2 niniejszej SWZ (odpowiednio: Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami i Sposób oraz termin składania ofert) oraz w rozdziale II podrozdziale 11 niniejszej SWZ (Sposób przygotowania ofert).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in.: Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKM.271.1.23.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia „Utrzymanie dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chełmży w latach 2023 – 2024” obejmuje utrzymanie dróg gminnych poprzez wykonywanie remontów cząstkowych chodników (o nawierzchni z płytek betonowych, kostki betonowej typu pol- bruk) , jezdni (o nawierzchni: z kostki kamiennej rzędowej, z trylinki, kostki betonowej typu pol- bruk, oraz z masy mineralno- bitumicznej – awaryjnie masą na zimno), malowanie oznakowania poziomego dróg, malowanie barier ochronnych, naprawę barier ochronnych, utrzymanie oznakowania pionowego dróg, wykonywanie remontów wiat autobusowych oraz innych robót drogowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający może udzielić zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych.
W przypadku, o którym mowa powyżej, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca może zrealizować zamówienie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu podobnych usługi/roboty budowlane, zgodnych z przedmiotem zamówienia (w tym m. in obejmujące utrzymanie dróg gminnych w szczególności w zakresie remontów nawierzchni pasa drogowego, naprawy , wymiany, oznakowania pionowego oraz poręczy ochronnych, malowania oznakowania poziomego i poręczy ochronnych, utrzymania wiat autobusowych, utrzymania nawierzchni żużlowych) oraz całkowita wartość tego zamówienia nie przekroczy 20,00% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in.: Ocenie zostaną poddane cena oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia obliczona przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, okres gwarancji i rękojmi.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e, zgodnie z poniższym:
d) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
d1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert) minimum jedno zadanie (zamówienie/umowę) –
• polegające na utrzymaniu dróg, z zastrzeżeniem, że w zakres realizowanego zadania wchodziła naprawa nawierzchni jezdni i naprawa nawierzchni chodników
• o łącznej wartości zadania (mającego na celu wykazanie spełnienia niniejszego warunku) nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy i 00/100 zł).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58–60 ustawy Pzp). W takim przypadku: - Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga -Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy obowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. -Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Powyższe oznacza, że warunki udziału w postępowaniu wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać łącznie, za wyjątkiem sytuacji wskazanych w art. 117 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym w szczególności z załącznikiem nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-12 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę, dalej „wniosek” za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-12 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-10

drukuj (Utrzymanie dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chełmży w latach 2023-2024 – GKM.271.1.23.2022)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-11-25
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2022-11-25 13:54

Załączniki - Utrzymanie dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chełmży w latach 2023-2024 – GKM.271.1.23.2022

drukuj (Załączniki - Utrzymanie dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chełmży w latach 2023-2024 – GKM.271.1.23.2022)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-11-25
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2022-11-25 13:55

ZMIANA TREŚCI SWZ: Utrzymanie dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chełmży w latach 2023-2024 – GKM.271.1.23.2022

Chełmża, dn. 30 listopada 2022 r.

Zamawiający:

GMINA MIASTA CHEŁMŻA

87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2

tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22

NIP 8792582481 REGON 871118690

 

MODYFIKACJA TREŚCI SWZ

dotyczy zadania pn.: Utrzymanie dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chełmży w latach 2023-2024 – nr referencyjny: GKM.271.1.23.2022

Zamawiający działając na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) dokonuje modyfikacji treści SWZ w zakresie zmiany treści projektu umowy / istotnych postanowień umowy (załącznik nr 7 do SWZ).

Zaktualizowana treść dokumentu stanowi załącznik do niniejszej modyfikacji i jest wiążąca dla wszystkich Wykonawców.

ZMIANA SWZ

Zamawiający nie dokonuje zmian w treść SWZ w związku z udzielonymi wyjaśnieniami.

ZMIANA OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU W BZP

Zamawiający nie dokonuje zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu.

 

 

 

Załączniki:

1.      Plik: aktualny_Załączniki nr 6 - 8 do SWZ - GKM.271.1.23.2022 - modyfikacja 30.11.22

 /-/ BURMISTRZ

(-) mgr Jerzy Czerwiński  

drukuj (ZMIANA TREŚCI SWZ: Utrzymanie dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chełmży w latach 2023-2024 – GKM.271.1.23.2022)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-11-30
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2022-11-30 09:56

Załącznik - ZMIANA TREŚCI SWZ: Utrzymanie dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chełmży w latach 2023-2024 – GKM.271.1.23.2022

drukuj (Załącznik - ZMIANA TREŚCI SWZ: Utrzymanie dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chełmży w latach 2023-2024 – GKM.271.1.23.2022)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-11-30
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2022-11-30 09:56

INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA: Utrzymanie dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chełmży w latach 2023-2024 – GKM.271.1.23.2022

Chełmża, dn. 12 grudnia 2022 r.

Zamawiający:

GMINA MIASTA CHEŁMŻA

87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2

tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22

NIP 8792582481 REGON 871118690

 

INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA

dotyczy zadania pn.: Bieżące utrzymanie dróg gminnych w latach 2023-2024 – nr referencyjny GKM.271.1.23.2022

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy i 00/100 zł), w tym:

·         200 000,00 zł w roku 2023,

·         200 000,00 zł w roku 2024.

Burmistrz Miasta

(-) Jerzy Czerwiński

drukuj (INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA: Utrzymanie dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chełmży w latach 2023-2024 – GKM.271.1.23.2022)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-12-12
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2022-12-12 09:01

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT: Utrzymanie dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chełmży w latach 2023-2024 – GKM.271.1.23.2022

Chełmża, dn. 12 grudnia 2022 r.

Zamawiający:

GMINA MIASTA CHEŁMŻA

87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2

tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22

NIP 8792582481 REGON 871118690

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

dotyczy zadania pn.: Bieżące utrzymanie dróg gminnych w latach 2023-2024 – nr referencyjny GKM.271.1.23.2022

Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że w postępowaniu (na skrytkę ePUAP Gminy Miasta Chełmży) wpłynęły następujące oferty:

Numer oferty

Wykonawca

Cena/ koszt (całkowita, kwota brutto w PLN wskazana przez Wykonawcę w ofercie)

 

Okres gwarancji i rękojmi (ilość miesięcy)

1

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Toruńska 1, 87-140 Chełmża

354 033,36

36

2

MARSZAL Zakład Usług Drogowych Lila Marszałkowska, ul. Przelot 23A, 87-100 Toruń

359 430,60

30

 

Burmistrz Miasta

(-) mgr Jerzy Czerwiński

drukuj (INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT: Utrzymanie dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chełmży w latach 2023-2024 – GKM.271.1.23.2022)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-12-12
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2022-12-12 12:02

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY: Utrzymanie dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chełmży w latach 2023-2024 – GKM.271.1.23.2022

Chełmża, dn. 15 grudnia 2022 r.

Zamawiający:

GMINA MIASTA CHEŁMŻA

87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2

tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22

NIP 8792582481 REGON 871118690

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

dotyczy zadania pn.: Bieżące utrzymanie dróg gminnych w latach 2023-2024 – nr referencyjny GKM.271.1.23.2022

Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę nr 1, złożoną przez Wykonawcę Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Toruńska 1, 87-140 Chełmża.

Ranking złożonych ofert:

Numer oferty

Wykonawca

Kryterium 1

Cena oferty brutto (w zł)

 

Kryterium 1

Cena oferty brutto –

waga 60,00 %

przyznana punktacja

Kryterium 2

Okres gwarancji i rękojmi (ilość miesięcy)

Kryterium

Okres gwarancji i rękojmi –

waga 40,00 %

przyznana punktacja

Łączna punktacja

1

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Toruńska 1, 87-140 Chełmża

354 033,36

60,00%

36

40,00%

100,00%

2

MARSZAL Zakład Usług Drogowych Lila Marszałkowska, ul. Przelot 23A, 87-100 Toruń

359 430,60

59,10

30

33,33%

92,43%

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty: Oferta wybranego Wykonawcy spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, tj. cena oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia obliczona przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, okres gwarancji i rękojmi.

 

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX PZP.

/-/ BURMISTRZ

 mgr Jerzy Czerwiński

 

drukuj (INFORMACJA O WYBORZE OFERTY: Utrzymanie dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chełmży w latach 2023-2024 – GKM.271.1.23.2022)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-12-15
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2022-12-15 12:40

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Małgorzata Karpińska, Biuro Rady Miejskiej, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 43
Jarosław Smyczyński, Wydział Organizacyjny, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 34

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 1840356
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-12-19 12:56:52