Odnośniki
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.chelmza.pl
Treść strony
Utrzymanie dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chełmży w latach 2023-2024 – GKM.271.1.23.2022
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg gminnych w latach 2023 -2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO CHEŁMŻA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 2
1.5.2.) Miejscowość: Chełmża
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 675 22 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.chelmza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.chelmza.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg gminnych w latach 2023 -2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ea4434e-6c9b-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00458654/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25 09:58
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004669/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Bieżące utrzymanie dróg gminnych w latach 2023 -2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.bip.chelmza.pl/1532,zamowienia-publiczne
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in.: Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 – 2 niniejszej SWZ (odpowiednio: Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami i Sposób oraz termin składania ofert) oraz w rozdziale II podrozdziale 11 niniejszej SWZ (Sposób przygotowania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in.: Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKM.271.1.23.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia „Utrzymanie dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chełmży w latach 2023 – 2024” obejmuje utrzymanie dróg gminnych poprzez wykonywanie remontów cząstkowych chodników (o nawierzchni z płytek betonowych, kostki betonowej typu pol- bruk) , jezdni (o nawierzchni: z kostki kamiennej rzędowej, z trylinki, kostki betonowej typu pol- bruk, oraz z masy mineralno- bitumicznej – awaryjnie masą na zimno), malowanie oznakowania poziomego dróg, malowanie barier ochronnych, naprawę barier ochronnych, utrzymanie oznakowania pionowego dróg, wykonywanie remontów wiat autobusowych oraz innych robót drogowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający może udzielić zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych.
W przypadku, o którym mowa powyżej, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca może zrealizować zamówienie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu podobnych usługi/roboty budowlane, zgodnych z przedmiotem zamówienia (w tym m. in obejmujące utrzymanie dróg gminnych w szczególności w zakresie remontów nawierzchni pasa drogowego, naprawy , wymiany, oznakowania pionowego oraz poręczy ochronnych, malowania oznakowania poziomego i poręczy ochronnych, utrzymania wiat autobusowych, utrzymania nawierzchni żużlowych) oraz całkowita wartość tego zamówienia nie przekroczy 20,00% wartości zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in.: Ocenie zostaną poddane cena oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia obliczona przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, okres gwarancji i rękojmi.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e, zgodnie z poniższym:
d) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
d1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert) minimum jedno zadanie (zamówienie/umowę) –
• polegające na utrzymaniu dróg, z zastrzeżeniem, że w zakres realizowanego zadania wchodziła naprawa nawierzchni jezdni i naprawa nawierzchni chodników
• o łącznej wartości zadania (mającego na celu wykazanie spełnienia niniejszego warunku) nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy i 00/100 zł).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58–60 ustawy Pzp). W takim przypadku: - Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga -Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy obowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. -Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Powyższe oznacza, że warunki udziału w postępowaniu wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać łącznie, za wyjątkiem sytuacji wskazanych w art. 117 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym w szczególności z załącznikiem nr 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-12 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę, dalej „wniosek” za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-12 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-10
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-11-25
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-11-25 13:54
Załączniki - Utrzymanie dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chełmży w latach 2023-2024 – GKM.271.1.23.2022
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-11-25
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-11-25 13:56
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-11-25
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-11-25 13:56
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-11-25
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-11-25 13:56
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-11-25
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-11-25 13:56
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-11-25
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-11-25 13:56
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-11-25
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-11-25 13:56
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-11-25
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-11-25 13:55
ZMIANA TREŚCI SWZ: Utrzymanie dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chełmży w latach 2023-2024 – GKM.271.1.23.2022
Chełmża, dn. 30 listopada 2022 r.
Zamawiający:
GMINA MIASTA CHEŁMŻA
87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2
tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22
NIP 8792582481 REGON 871118690
MODYFIKACJA TREŚCI SWZ
dotyczy zadania pn.: Utrzymanie dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chełmży w latach 2023-2024 – nr referencyjny: GKM.271.1.23.2022
Zamawiający działając na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) dokonuje modyfikacji treści SWZ w zakresie zmiany treści projektu umowy / istotnych postanowień umowy (załącznik nr 7 do SWZ).
Zaktualizowana treść dokumentu stanowi załącznik do niniejszej modyfikacji i jest wiążąca dla wszystkich Wykonawców.
ZMIANA SWZ
Zamawiający nie dokonuje zmian w treść SWZ w związku z udzielonymi wyjaśnieniami.
ZMIANA OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU W BZP
Zamawiający nie dokonuje zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu.
Załączniki:
1. Plik: aktualny_Załączniki nr 6 - 8 do SWZ - GKM.271.1.23.2022 - modyfikacja 30.11.22
/-/ BURMISTRZ
(-) mgr Jerzy Czerwiński
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-11-30
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-11-30 09:56
Załącznik - ZMIANA TREŚCI SWZ: Utrzymanie dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chełmży w latach 2023-2024 – GKM.271.1.23.2022
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-11-30
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-11-30 09:58
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-11-30
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-11-30 09:56
INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA: Utrzymanie dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chełmży w latach 2023-2024 – GKM.271.1.23.2022
Chełmża, dn. 12 grudnia 2022 r.
Zamawiający:
GMINA MIASTA CHEŁMŻA
87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2
tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22
NIP 8792582481 REGON 871118690
INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
dotyczy zadania pn.: Bieżące utrzymanie dróg gminnych w latach 2023-2024 – nr referencyjny GKM.271.1.23.2022
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy i 00/100 zł), w tym:
· 200 000,00 zł w roku 2023,
· 200 000,00 zł w roku 2024.
Burmistrz Miasta
(-) Jerzy Czerwiński
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-12-12
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-12-12 09:01
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT: Utrzymanie dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chełmży w latach 2023-2024 – GKM.271.1.23.2022
Chełmża, dn. 12 grudnia 2022 r.
Zamawiający:
GMINA MIASTA CHEŁMŻA
87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2
tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22
NIP 8792582481 REGON 871118690
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
dotyczy zadania pn.: Bieżące utrzymanie dróg gminnych w latach 2023-2024 – nr referencyjny GKM.271.1.23.2022
Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że w postępowaniu (na skrytkę ePUAP Gminy Miasta Chełmży) wpłynęły następujące oferty:
Numer oferty |
Wykonawca |
Cena/ koszt (całkowita, kwota brutto w PLN wskazana przez Wykonawcę w ofercie)
|
Okres gwarancji i rękojmi (ilość miesięcy) |
1 |
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Toruńska 1, 87-140 Chełmża |
354 033,36 |
36 |
2 |
MARSZAL Zakład Usług Drogowych Lila Marszałkowska, ul. Przelot 23A, 87-100 Toruń |
359 430,60 |
30 |
Burmistrz Miasta
(-) mgr Jerzy Czerwiński
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-12-12
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-12-12 12:02
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY: Utrzymanie dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chełmży w latach 2023-2024 – GKM.271.1.23.2022
Chełmża, dn. 15 grudnia 2022 r.
Zamawiający:
GMINA MIASTA CHEŁMŻA
87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2
tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22
NIP 8792582481 REGON 871118690
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
dotyczy zadania pn.: Bieżące utrzymanie dróg gminnych w latach 2023-2024 – nr referencyjny GKM.271.1.23.2022
Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę nr 1, złożoną przez Wykonawcę Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Toruńska 1, 87-140 Chełmża.
Ranking złożonych ofert:
Numer oferty |
Wykonawca |
Kryterium 1 Cena oferty brutto (w zł)
|
Kryterium 1 Cena oferty brutto – waga 60,00 % przyznana punktacja |
Kryterium 2 Okres gwarancji i rękojmi (ilość miesięcy) |
Kryterium Okres gwarancji i rękojmi – waga 40,00 % przyznana punktacja |
Łączna punktacja |
1 |
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Toruńska 1, 87-140 Chełmża |
354 033,36 |
60,00% |
36 |
40,00% |
100,00% |
2 |
MARSZAL Zakład Usług Drogowych Lila Marszałkowska, ul. Przelot 23A, 87-100 Toruń |
359 430,60 |
59,10 |
30 |
33,33% |
92,43% |
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty: Oferta wybranego Wykonawcy spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, tj. cena oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia obliczona przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, okres gwarancji i rękojmi.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX PZP.
/-/ BURMISTRZ
mgr Jerzy Czerwiński
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-12-15
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-12-15 12:40
Opis strony
Jarosław Smyczyński, Wydział Organizacyjny, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 34